۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

Nowrooz finished

نیکی و بدی یک چهره دارند؛ همه چیز به این بسته است که هر کدام کی سر راه انسان قرار گیرند.-پائولو کوئلیو-
در ذهنم اتفاقات خوب و بد تعطیلات عید رو بررسی می کنم.
- آشنایی با فامیل های دور باحال که 15-16 سال بود ندیده بودیم شان.
- عروسی پسرعمو و خوش گذرونی و چرت و پرت گویی با دخترعموها
- مهمانی گلبهار
- غیب شدن آقای میم
- سفر به اصفهان
-کوهنوردی در صفه با وجود نفرت دیرینه از این تفریح نه چندان مفرح. به چیز خوردن افتادن در شیب های تند و تالاپ تالاپ افتادن و... و پاره شدن مانتوی نوِ عزیزم در حین صخره نوردی. (نمی دونستیم قراره بریم کوه!)
- در کردن سینزه... ببخشید... سیزده در پارک غدیر و کلی شلوغ بازی و جلف بازی در آوردن و تخلیه ی انرژی های مضاعف!
- هتل عباسی
- گیر دادن خواهران موسوم به فاطی کماندو به این جانب و پر رو بازی این جانب و پر رو بازی بیشتر از سوی ایشان و... اعصاب خردی برای مدتی.
باید این عادت را از سر بندازم که می خواهم به هر چیز صفت "خوب" یا "بد" نسبت بدم. هر چیز می تونه خوب باشه یا بد، بسته به زاویه ی نگاه! (به به. فیلسوف شدم!)
از این زاویه که من دارم نگاه می کنم، اِی خوب بود. خوش گذشت و حس می کنم برای شروع کار و فعالیت و این حرفا انرژی لازم رو گرفتم.

همه چیز طبق روال پیش نمی ره و شاید تنها راه قبول اینه که: "زندگی این چیزها را تعیین می کند، و حالا این را تعیین کرده."*
---------------------------------
*ژوزه ساراماگو/ کوری
+ اگر به اصفهان رفتید، بازدید از هتل عباسی را از دست ندید. 5000 تومان دم در ورودی می پردازید و می رید حال می کنید. و به اندازه ی آن 5000 تومان می توانید آش، چای و اینا میل کنید. و بیشتر. و عملا 5تومن تو اون فضای فوق العاده زیبا گوشت می شه به قمبل تون.

۲ نظر:

آرش پیرزاده گفت...

خیلی خوش گذشته ها تلخها هم بعدا یه جورایی خاطره میشه

نقشی گفت...

سلام
هلن خانم ه عزیزم .
آخ من این آبجی تذکری ها را از دور که می بینم. حال اینکه الان یکی را باید نیست ونابود کنم بهم دست می دهد. بعد که جلو می ایند. اصلا جلو دهنم را نمی توانم بگیرم. اما آخرش همانه . حال بد.
اما ته تغاری جلوشان ساکت وایمسه . کار های که می گن با خونسردی انجام می دهه. سر کله شون که گم شد. دوباره همان می شه. که بود.
خوب بوده عیدت و خوش گذشته. چقدر مطالب پالئو کلیو را دوست دارم.
شاد سبز باشی
نقش ونگار

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com