۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

Constantine





به دنبال فیلمی می گردم تا تماشا کنم. در بین سی دی ها و دی وی دی های خواهر می گردم.
من- بنجامین باتن رو داشتی. کجاست؟
خواهر- نیست؟ فکر کنم دادم دایی ببره ببینه.
و چند فیلم دیگر که دنبالشان می گردم و نیستند.
"کنستانتین"...
فکر کنم اسم یه پادشاهی بود که ورداشت انجیل رو دست کاری کرد و جنگ های صلیبی هم فکر کنم همون موقع بود! آره؟ نه... نمی دونم ...
یک آدامس گنده در دهان انداخته و مشغول تماشا می شوم.
از چند دقیقه ی اول بر می آید که از آن فیلم هایی ست که من اعصابشو ندارم. یعنی ترسناک و پر از صحنه هایی که یهو قلب آدم می آید توی دهانش. ... چند دقیقه ی دیگر هم می گذرد و... جـِلبه های بیجه ی بسیار زیبا نمی گذارند بلند شوم. تا آخر فیلم را می بینم.
از چند تا از دیالوگ ها خوشم آمد:

heaven and hell right there, behind every wall, every window. world behind the world, and we stick in the middle.
بهشت و جهنم همین جا هستند، پشت هر دیوار و هر پنجره. دنیایی در پس دنیای دیگه و ما هم مابین شون گیر کردیم.

فقط در زمان ترسه که ضمیر شرافت مندانه ات رو می بینی... و می تونه خیلی شریف باشه. بهت درد می رسونم. بهت ترس می رسونم، که بتونی بر فرازش صعود کنی.

if sweet sweet god love you, so ...... you his love.
اگه خدای عزیز عزیز عاشق توئه، پس تو ارزش عشق اون رو داری.

کنستانتین شاکی بود که چرا داره می میره، در حالی که این همه به خاطر خدا و مسیح شیاطین رو فرستاده به جهنم.
گابریل (همون نصفه فرشته نصفه انسان) بهش گفت: تو می میری چون از 15سالگی روزی سی تا سیگار کشیدی.
گر نیک وبد نزد خدا یکسان بُدی در ابتلا
با جبرئیل ماهـــرو ابلیــس هم سیماستــی

۳ نظر:

پرنسس گفت...

کنستانتین خیلی بهتر از بنجامین باتن بود... من با لوسیفر خیلی حال می کنم و فندک زیپوی کنستانتین

Bidad گفت...

اگه خدای عزیز عزیز عاشق توئه، پس تو ارزش عشق اون رو داری.
با این حساب باید این فیلم رو دید
ممنون بابت معرفی

داد گفت...

اگه خدای عزیز عزیز عاشق توئه، پس تو ارزش عشق اون رو داری.
با این حساب باید این فیلم رو دید
ممنون بابت معرفی

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com