۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

 

۱۰ نظر:

درخت ابدی گفت...

فکر نمی کنم.

Hel. گفت...

?

ميله بدون پرچم گفت...

سلام
نات اوكي

MiM گفت...

kojash ok dare?!!
...
bezar ye dialog az film vasat begam, dah dafeye dige ham filmo bebini nemitooni paydash koni!!!
mige ke:
khoda doost dare shoma ro bishtar toooye klisa bebine ta jahaye dige!!

Hel. گفت...

تو اون هتل بهش شلیک کردن. بعد اینجا تو بیمارستانه.
این سکانس تو بیمارستان به نظر من خیلی معرکه بود.

آفتاب پرست (‌پوريا پژوم)* گفت...

سلم هلن عزيز با اين كه بچه ها منو خوره ي فيلم از سينماي فكستني ايران تا بالييوود مسخره و هالييود حرفه اي ميدونند و واسه خودم فراستي هستم!!!اما نميدونم اين واسه كدوم فيلمه

اما اومدم گلايه كنم
اون موقع ها كه رو نسكافه بودم و به زور 4 تا خواننده داشتم هميشه يكيشون تو بودي
اما الان كه به نسبت كارم گرفته و بيشتر خواننده دارم و هم شعرهام قوي تر شدند و هو روز نوشت هام اصلا بهم سر نمي زني
آخه چرا؟
تو فيس بوك هم پيدات كرديم يكي از دوست هاي دانشگاه ادت كرده
من بلاگت رو بهش معرفي كردم
قنبري رو ميگم
هلن عزيز منتظرتم روي هردو بلاگم

Hel. گفت...

سرپیکو

من افتادم شما می‌آی با استاد من صحبت کنی ده رو بهم بده؟ :))

محمد گفت...

منم این فیلمو تا حالا ندیدم دربارش سرچ کردم خیلی جالب بود
این فیلم براساس داستان واقعیه. زندگی یه پلیس وظیفه شناسه که تا سر حد مرگ میره ولی به خودش اجازه نمیده که عدالت رو زیر پا بذاره
من اینجور آدما رو ستایش میکنم

محمد گفت...

آل پاچینو-چرا فرانک؟چرااین کارو کردی؟
فرانک سرپیکو اصلی-خب آل نمیدانم شاید باید بگویم چون...اگر نمی کردم وقتی به یک موسیقی گوش میکردم نمیدانستم کی هستم.

Hel. گفت...

مرسی محمد

... اون وقت نمی دانستم کی هستم...

عالی

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com