۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

include...


int main( ){
       long double u=0;
       long double U;
       cin>>U
       do{
                try(void);
                cry(void);
                f.ucked(void);
                serviced(void);
                if(u!=NULL)
                               u++;
                if(u==U)
                               break;
                else
                              cout<<"Game Over";
        }while(u==u);
        return 0;
}

۱۰ نظر:

Hel. گفت...

ابتدا U و u را از نوع long double که دقت آن تا 19رقم اعشار است، تعریف می‏کنیم. سپس مقدار U را از کاربر می‏گیریم.
وارد حلقه‏ی do شده و تا وقتی که u==u است کدهای داخل حلقه را تکرار می‏کنیم.
بدین ترتیب تابع‏های try سپس cry , f.ucked و serviced اجرا می‏شوند.

اگر u مخالف NULL باشد، یک واحد به u اضافه می‏شود؛ و اگر u==U با دستور break از حلقه خارج می‏شویم؛ در غیر این صورت عبارت Game Over چاپ می‏شود.

Mohamad Reza گفت...

perfect
ته برنامه بوداااا ... معلومه که مهندسی :)

کیامهر گفت...

خیلی تخصصی بود
من از یک شرکت انفورماتیک مشاوره گرفتم تا فهمیدم چی میگی دختر
به فکر عوام الناس هم باش

داروگ گفت...

دقیقن!
موافقم
این مشکل روزگار که هر چی بچه های پشتیبانی تلاش می کنن درست نمی شه

Hel. گفت...

به محمدرضا:
قربان شما مهندس. به مهندس سلام برسون.

به کیامهر:
چی چی فرماتیک؟
:)))

به داروگ:
گمون نکنم از بچه های پشتیبانی کاری بر بیاد.

آرمان گفت...

والله ما که 3 ساله با فازو نول مین تین و ... سروکار داریم همچین چیزی ندیدیم!!! :دی
خدا به دادمون برسه سال آخر...

ansherli گفت...

اونوقت اینا چی بودن ؟؟؟

ساقی دختری از اهالی فردا گفت...

بی بهونه سلام

Game Over !

منم بازی ؟!؟!!!؟

Hel. گفت...

به آرمان:
:)

به آنشرلی:
یه توضیح نوشتم تو اولین کامنت

به ساقی:
سلام
همه بازی
شما هم... من هم

RS232 گفت...

خیلی باحال بود هلن جان :)

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com