۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

زاد‏مرگ



"خورشید به آسمان و زمین روشنی می‏بخشد و در سپیده‏دمان زیباست.
ابرها باران به نرمی می‏بارند، دشت‏ها سبز است.
گزندی نیست، شادی هست، دیگران راست.
آنک البرز بلند است و سر به آسمان می‏ساید و ما در پای البرز ایستاده‏ایم و در برابرمان دشمنانی از خون ما، با لبخند زشت. و من مردمی را می‏شناسم که هنوز می‏گویند:
آرش باز خواهد گشت..."*



و من نمی‏دانم امروز را سال‏مرگ بدانم یا زادروز.

---------------------------------------------------------------------------------------
* از بهرام بیضائی

۶ نظر:

Mohamad Reza گفت...

قشنگ

مکث گفت...

امروز رو روز آغاز بنامیم هلن جان...ایمان بیاوریم به‌اغاز فصل سبز...

هیچکس گفت...

حاشا به غیرت و شرفت هم وطن خوبم ! در این روزگار که مردمان گوششان پر از حرفهای زرد است ! تو سبز مانده ای و سبز گفتی رفیق خوبم ! لذت بردم

RS232 گفت...

هلن عزیزم. آرزو می کنم که روزی فرا رسد که همه جوانان عزیز کشورم از ته دل شاد باشند.
همچنین برایت بهاری سبز همراه با موفقیت آرزو می کنم و امیدوارم که همیشه سلامت و سرافراز باشی.
کامنت هایی را هم که برایت می گذاری خیلی زیاد دوست دارم :)

Dalghak.Irani گفت...

اولین کامنتی را که برایت نوشته بودم اگر یادم مانده باشد: "توکه اینقدربزرگی پس چرا اینقدرکوچکی!"
اکنون پاسخش را یافته ام: "چون معتقدی که"آرش بازخواهدگشت". وچه زیبا وخوب. یا...هو

Hel. گفت...

به محمدرضا:
bonjour monsieur!

به زهرا باقری شاد:
آغاز... آغاز فصل سبز...

به هیچکس:
آقایون این جور مواقع می گن: نوکرتم داداچ

به RS232:
امیدوارم!
دلم روشنه!
خوشحالم که کامنت هامو دوست دارین.


به دلقک ایرانی:

بله اون کامنت رو یادمه. امیدواریم.
کلاً ما امیدواریم.

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com