۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

به همین خاطر است که فرشتگان برگشته‏اند و باید به آنها کمک کرد*


"تنها چیزی که رخ نداده، فاجعه‏ای هسته‏ای بود، و ما معتقدیم که هرگز اتفاق نمی‏افتد، چرا که آفرینش خدا عظیم‏تر از آن است که انسان نابودش کند.
بر طبق عقاید سنت، حالا جنگی دیگر آغاز خواهد شد. جنگی باز پیچیده‏تر که کسی را از آن گریزی نیست؛ چرا که از طریق این جنگ رشد انسان کامل خواهد شد. در این جنگ، دو جبهه خواهد بود؛ در یک طرف، آنان که هنوز به نژاد بشر ایمان دارند و می‏دانند مرحله‏ی بعدی ما، رشد عطایای شخصی است. در طرف دیگر کسانی هستند که آینده را انکار می‏کنند؛ آن‏ها که اعتقاد دارند زندگی، پایانی مادّی دارد و نیز، بدبختانه آنان که، اگرچه ایمان دارند، گمان می‏کنند راه رسیدن به روشنایی را فقط آنان دریافته‏اند و از دیگران می‏خواهند دنباله‏روشان باشند."

پائولو کوئلیو/والکیری‏ها
 
 
-----------------------------------------------------------
* اولین جمله از پاراگراف بعدی کتاب.

۱۱ نظر:

ansherli گفت...

کسانی که همواره فکر میکنن ما برتریم
وای خدا

نسکافه گفت...

زیبا بود و خواندنی مثل همیشه. راسنی من آپم اگه افتخار بدید خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنید

مجتبی پژوم گفت...

درود بر هلن بانو و این تکس...

Hel. گفت...

به آنشرلی:
... اوهوووم...

به نسکافه:
بله از گودر متوجه شدم و اومدم.

به مجتبی پژوم:
دو صد درود :)

نوید گفت...

دوران جدید دوران صلح مسلح است!

ميله بدون پرچم گفت...

چرا که آفرینش خدا عظیم‏تر از آن است که انسان نابودش کند.
از كجا معلوم كه آفرينش خداست؟
از كجا معلوم كه انسان نمي تواند نابودش كند؟
من تو دسته اول نيستم و توي دسته دوم هم نيستم
فكر كنم اين گوشه نشستم به نظاره!

Hel. گفت...

به نوید:
صلح مسلح همون جنگ نرم ئه؟! ;)

به میله بدون پرچم:
دلم می خواد فکر کنم هست.
دلم می خواد فکر کنم نمی تونه.
خو دل خودمه... دلم می خواد دلم بخواد!

salin گفت...

درود

دانلود کتاب روسریهای سبز شامل هشت داستان کوتاه با موضوع جنبش سبز ایران از جمله داستان معروف دموکراسی عاشقانه و معنویت سرخ .
آدرس دانلود کتاب را می گذارم . اما از شما خواهش دارم در صورت ممکن کتاب را برای دیگران معرفی کنید . و اگر بتوانید در سایتهای معتبر همچون بالاترین به اشتراک بگذارید بزرگواری بزرگی کرده اید . جنبش سبز ایران به ادبیات خاص خود نیاز دارد آدرس دانلود : www.salin-moghadas.blogspot.com

آيدين گفت...

خدا بگم چي كار كنه اون يه نفري رو كه نظر من رو از پائولو كوئليو برگردوند ! ولي شيطان و دوشيزه پريمش يه چيز ديگه بود خيلي چسبيد . در مورد اين پستت نظري ندارم !!

Ako گفت...

بدبختانه آنان که، اگرچه ایمان دارند، گمان می‏کنند راه رسیدن به روشنایی را فقط آنان دریافته‏اند و از دیگران می‏خواهند دنباله‏روشان باشند

نتیجه: صلی علی محمد و آلش، نه؟!

Hel. گفت...

به آیدین:
خدا بگم چی کارش کنه!

به آکو:
آره... آره...
exactly

ارسال یک نظر

h.mydays@gmail.com