int main( ){
long double u=0;
long double U;
cin>>U
do{
try(void);
cry(void);
f.ucked(void);
serviced(void);
if(u!=NULL)
u++;
if(u==U)
break;
else
cout<<"Game Over";
}while(u==u);
return 0;
}
۱۰ نظر:
ابتدا U و u را از نوع long double که دقت آن تا 19رقم اعشار است، تعریف میکنیم. سپس مقدار U را از کاربر میگیریم.
وارد حلقهی do شده و تا وقتی که u==u است کدهای داخل حلقه را تکرار میکنیم.
بدین ترتیب تابعهای try سپس cry , f.ucked و serviced اجرا میشوند.
اگر u مخالف NULL باشد، یک واحد به u اضافه میشود؛ و اگر u==U با دستور break از حلقه خارج میشویم؛ در غیر این صورت عبارت Game Over چاپ میشود.
perfect
ته برنامه بوداااا ... معلومه که مهندسی :)
خیلی تخصصی بود
من از یک شرکت انفورماتیک مشاوره گرفتم تا فهمیدم چی میگی دختر
به فکر عوام الناس هم باش
دقیقن!
موافقم
این مشکل روزگار که هر چی بچه های پشتیبانی تلاش می کنن درست نمی شه
به محمدرضا:
قربان شما مهندس. به مهندس سلام برسون.
به کیامهر:
چی چی فرماتیک؟
:)))
به داروگ:
گمون نکنم از بچه های پشتیبانی کاری بر بیاد.
والله ما که 3 ساله با فازو نول مین تین و ... سروکار داریم همچین چیزی ندیدیم!!! :دی
خدا به دادمون برسه سال آخر...
اونوقت اینا چی بودن ؟؟؟
بی بهونه سلام
Game Over !
منم بازی ؟!؟!!!؟
به آرمان:
:)
به آنشرلی:
یه توضیح نوشتم تو اولین کامنت
به ساقی:
سلام
همه بازی
شما هم... من هم
خیلی باحال بود هلن جان :)
ارسال یک نظر
h.mydays@gmail.com